Сцэнарый журфакаўцаў БДУ паспяховы ў Расіі

13 Mar, 2014.

denis moroz i denis kobtsov+

Студэнты Інстытута журналістыкі БДУ сталі фіналістамі прэстыжнага расійскага конкурсу сцэнарыяў «Галоўпітчынг» кінакампаніі «Галоўкіно» (Масква).

Конкурсная работа Дзя­ніса Мароза і Дзяніса Кабцова «Клуб самагубцаў» увай­шла ў 35 лепшых на думку знакамітага журы, у склад якога ўвайшлі Фёдар Бандарчук, Міхаіл Галусцян, Валерый Тадароўскі, Кан­стан­цін Эрнст і іншыя прад­стаў­нікі расійскага шоу-бізнесу і кінематографа. Пра тое, як невялікая творчая ідэя прынесла вялікі поспех, нам раска­заў пяцікурснік БДУ Дзяніс Мароз.
Як вы даведаліся пра конкурс?
– Зусім выпадкова, праз банер на партале kinopoisk.ru, і адразу загарэліся ідэяй паўдзельнічаць. Нас прыцягнула тое, што для гэтага не патрабавалася ніякага вопыту і спецыяльнай адукацыі – была важная толькі цікавая, крэатыўная ідэя. І менавіта яна ў нас якраз і з’явілася.
Гэта для вас быў першы пра­фесійны конкурс?
– Так, гэта быў наш дэбют. Мы ні на што не разлічвалі, а праз час нават забыліся пра заяўку. І былі вельмі здзіў­лены, калі даведаліся, што наша праца выйшла ў фінал з 2900 сцэнарыяў.
Для нас удзел у такім конкурсе – гэта зусім іншы ўзро­вень. У Расіі развітая ін­ду­стрыя, ёсць фінансаванне, а апроч гэтага ў склад журы ўвайшлі сапраўдныя мэтры кіно.
– Ідэя сцэнарыя нара­дзі­лася даўно? konkurs_kinostsenariev_glavpitching_nachinaet_prie.1987+988.2013_09_17
– Прыдумляць сцэнарый мы пачалі толькі пасля таго, як даведаліся пра конкурс і вырашылі ўдзельнічаць. Вядома, у нас не было адпаведнай адукацыі, але ў гэтым плане нам вельмі дапамаглі веды, якія мы атрымалі на спецыяльнасці «Інфармацыя і камунікацыя» Інстытута журналістыкі БДУ. У нас было шмат творчых прадметаў, якія дапамаглі раскрыць наш крэатыўны патэнцыял. Таксама невялікі вопыт напісання сцэнарыяў для відэаролікаў мы атры­малі, праходзячы навучальныя практыкі ў рэкламных агенцтвах.
– Дзеля чаго вы ра­шыліся ўдзельнічаць у конкурсе?
– Для пачатку – дзеля забавы. Мы зусім не імкнуліся да перамогі. Але было цікава паспрабаваць свае сілы і атрымаць ацэнку ад людзей, якія сапраўды з’яўляюцца прафесіяналамі ў гэтай справе.
– Што вам дала перамога і вопыт удзелу ў такім спаборніцтве?
– Мы зразумелі, што трэба не баяцца і спрабаваць. Сталі яшчэ больш верыць у свае творчыя сілы (смяецца). Зразумела, мы хочам, каб наш праект  атрымаў працяг. Плануем дапрацаваць сцэнарый, можа, трохі змя­ніць яго, а затым звязацца з кінакампаніямі. Добра, што маем усе неабходныя для гэтага рэка­мендацыі.
– Вы заканчваеце ўні­версітэт, якія ў вас планы?
– Дзякуючы конкурсу ў нас з суаўтарам узнікла ідэя заснаваць крэатыўнае агенцтва. Над канцэпцыяй мы яшчэ думаем, але магу раскрыць назву нашай кам­паніі – «КаМоД».
Сакрэты сцэнарыя пас­пяховай кінастужкі «Клуб самагубцаў» аўтары пакуль не раскрываюць. Вядома, што карціна ўяўляе сабой гарадскі трылер, у якім напружаны сюжэт спалучаецца з маральнай дылемай герояў. Работа Дзяніса Мароза і Дзяніса Кабцова атрымала высокую ацэнку экспертнага журы і была рэкамендавана да экранізацыі.
Жадаем хлопцам творчых поспехаў і перамог!
Гутарыла
Ксенія КАРАВАЯ
51415+

 На фота: 1. Дзяніс Мароз і Дзяніс Кабцоў

print

Вам таксама можа спадабацца: