З 30 кастрычніка па 1 лістапада на базе Інстытут журналістыкі БДУ прайшоў «Тыдзень беларускага PR». Арганізатарам выступіла кафедра тэхналогій камунікацыі Інстытута журналістыкі Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта пры падтрымцы Асацыяцыі кампаній камунікацыйных кансультантаў.
На тры дні больш за 300 гасцей форуму пагрузіліся ў атмасферу сувязяў з грамадскасцю, абмеркавалі магчымасці, тэндэнцыі і перспектывы развіцця галіны. У мерапрыемствах прынялі ўдзел больш за 50 беларускіх PR-экспертаў-практыкаў, а таксама спецыялістаў і даследчыкаў БДУ, якія не толькі абмяняліся досведам, але і вызначылі тэндэнцыі і перспектывы развіцця карпаратыўных стратэгічных камунікацый у Беларусі.
Першы дзень праходзіў пад дэвізам «Мінск – прастора выбару». Арганізатары такіх буйных мерапрыемстваў, як «Тбілісоба Баржомі–2017» і Lidbeer, раскрылі сакрэты правядзення паспяховых фэстаў, а ў рамках майстар-класа «Мінскі паўмарафон–2017: ініцыятыва, якая натхніла 30 тысяч чалавек на бег» распавялі, як ствараюцца і рэалізуюцца ідэі, што зыходзяць ад дзяржавы.
Праграму першага дня завяршыў круглы стол на тэму «Гендар і камунікацыя». Спікерамі выступілі прадстаўнікі грамадскіх арганізацый, даследчыкі, кіраўнікі камунікацыйных агенцтваў і PR-аддзелаў, прадстаўнікі органаў дзяржаўнага кіравання.
Другі дзень быў прысвечаны тэме стварэння асабістага брэнда. Эксперты распавялі пра ключавыя складнікі асабістага брэнда, падзяліліся сакрэтамі паспяховага публічнага выступу, таксама стварылі ўяўленне пра значэнне сацыяльнай адказнасці ў фарміраванні асабістага брэнда. У рамках другога дня «Тыдня беларускага PR» адбылося пасяджэнне GR-клуба на тэму «Бізнес і дзяржава: праз стварэнне агульных каштоўнасцяў – да новай эканомікі». Падчас круглага стала была прадстаўлена канцэпцыя капіталізму грамадскіх каштоўнасцяў, якую супаставілі з канцэпцыяй карпаратыўнай сацыяльнай адказнасці, былі прадстаўлены асноўныя іх адрозненні.
У трэці дзень, 1 лістапада, адбылося святкаванне дня PR. У рамках PR-клуба прайшла дыскусія на тэму «PR-адукацыя vs PR-практыка», пасля якой адбылася прэзентацыя кнігі загадчыцы кафедры тэхналогій камунікацыі, кандыдата філасофскіх навук Ірыны Сідорскай «Інстытут паблік рылэйшнз у развіцці сацыядынамічных працэсаў у Рэспубліцы Беларусь», у якой распавядаецца пра станаўленне беларускага PR.
Даведка
1 лістапада 2013 г. па ініцыятыве кафедры тэхналогій камунікацыі Інстытута журналістыкі БДУ і кансалтынгавай кампаніі IPR Belarus пры падтрымцы прафесійнай супольнасці пасада «спецыяліст па сувязях з грамадскасцю» была занесена ў Адзіны кваліфікацыйны даведнік пасад службоўцаў. Гэты дзень лічыцца датай прызнання прафесіі PR-спецыяліста ў Рэспубліцы Беларусь. З 2014 г. падзея шырока адзначаецца навуковай і прафесійнай супольнасцю Беларусі.
Відэа: